Op de dinsdagavond begint om 19:00 uur de toss-avond. Alle seniorleden zijn welkom. Er worden dan elk half uur acht willekeurige koppels gevormd die op de vier banen tegen elkaar een wedstrijd spelen. Na een half uur zijn de wedstrijden afgelopen en worden er weer nieuwe koppels gevormd die een wedstrijd gaan spelen. Het is ook mogelijk om vanaf 19.30 uur deel te nemen.

Een gezellige en sportieve manier om nader kennis te maken met de andere clubleden en om steeds met verschillende mensen te tennissen.
Gevorderde spelers tossen op donderdagavond. Ook hier is iedereen welkom.

Wilt u graag in een van de app-groepen voor de toss-avond? Laat het weten aan het bestuur.

Op dinsdagochtend tennissen de heren van 55 jaar en ouder. Niet alleen de leden van LTC Amor, maar heren van alle verenigingen uit de regio zijn hier welkom. Voorwaarde is wel dat je lid bent van een vereniging.

Voor de jeugd organiseert de jeugdcommissie dit seizoen enkele toss- en/of spelletjesdagen. Houdt voor de data onze facebookpagina in de gaten.